Galna dagar!


Helgen har gått som smort.
Fredag skulle vi bara ta några öl men de vart fler än så.
Vi slog på stort när vi ändå höll på.
Hamnade på pubben och där träffa man en hel del från den gamla goda tiden.
Hur kul som hellst och jag hamnade i säng frammåt morgontimmarna.
Länge sen man hade så trevligt en kväll i Västerås.
Tack alla inblandade!

På lördagen mådde man som man förtjänade och va tröttare än tröttast men de va de värt!
Utan tvekan.
Skulle gått på kalas men neeeh jag hoppade de.
Tog mitt täcke och några kuddar och la mig i soffan medans övriga i la familia åkte på kalas.
Gick ändå skapligt fort och jag somnade till mellan varven till nån film jag skulle titta på men jag såg nog bara sammanlagt 5 minuter av den.
Ja så kan de gå.

Söndagen vart de jobb.
Fyra föreställningar och en hel del dunkande av musik senare avslutade jag kvällen för skratt och prat i glada vänners lag.
Parkerade rumpan på en gräsmatta på Skallberget och de va mycket trevligt.
Helt klart värt de.

Idag skulle jag haft täcket över huvet hela dagen men de gick inte.
Åkte till morfar och tvättade bilen i hopp om att inte klättra på väggarna i panik här hemma.
Imorgon blir de tillbaka och plantera lite blommor.
En promenad också vore ju inte helt fel.
Nej de får nog bli så nu.
Håller bollar i luften för att slippa ta itur med de jag igentligen måste.
Mina spöken i huvet och de jobbiga runt om mig.
Ja de kommer en dag då jag måste men just nu kan jag inte.
De kan bli så fel om man väljer när man inte fungerar som man ska.



Jag fattar alltihop men får lixom ingen ordning!


Kommentera här: