Kluven!


Idag skulle vi firat ett år ihop.
För en vecka sen så sprack våra bubbla.
Sömnlösa nätter och många tårar senare så är de bättre än tidigare.
Hur kommer de sig?
Jo jag har fått en ärlig ursäkt och en förklaring.
Prat från hjärtat och beskrivet på hur han känner har stor del till vart vi står idag.
Vi tar en dag i taget nu som vänner och de känns bra.
Att trippa på tå runt varandra i ett förhållande är ingen bra idé.
Nu blir de klampande fötter och sen får vi se vart resan tar oss och vart den slutar.

Helgen har varit toppen!
Började med en film och myskväll hos syster i fredags.
Där de stog grillning på menyn och gott dopp till kaffet.
Sen vart de film och mys i hennes soffa.
Igår (lördag) vart de att tvätta bilen jag och min vän senare skulle ta oss en tripp med.
De skulle nämligen bära av till en bilträff för sportigt hottade bilar i Kartineholm.
När bilen va tvättad och vi va klara för avfärd började våran resa mot träffen.
Väl framme så ramlade det in allt flera bilar och de va riktigt kul.
De fanns mycket att titta på (i bilväg alltså).
De fannas riktiga monster.
Hur mycket hästkrafter kan man få in i en bil??
Tydligen bra många mer än jag nånsin kunnat tänka mig.
Tillbaka i Västerås vid 2 tiden på natten.
Däckade i sängen som två utslagna hjältar (vilket vi är också).
Idag vart jag bjuden på kinamat och de va inte helt fel.
Tog oss även en sväng till hamnen för en promenad bland alla båtar och en massa prat.
Väl hemma igen så anlände jag till ett tomt hus.
Så tog pappas räser och begav mig in till stan igen där resten av familjen befann sig.
Med lite nya filmer och några serier rikare kan jag nu lägga huvet på kudden och känna mig nöjd över bästa helgen på länge!
Tack alla inblandade för att ni får mig att skratta.

*Glädjs så med min vänn som gav mig en lycklig nyhet om hennes liv idag! De är hon värld!*
*GRATTIS!*


Kommentera här: