trög dag!


Inte alls min dag idag..
Kände mig utmattad och slut redan när jag slog upp ögonen idag.
Slängde in några bra tankar för att bli på humör att lämna sängen men de gick väl inte direkt som planerat.
Gjorde ingen större ansträngning till att få till ett ansikte.
Begav mig efter mycket om och men till stan för lite terapi med fejksolen istället.
Valde mellan alla möjliga solarium men idag fick de bli att stå sola kände jag.
För va rädd att inte komma på benen igen om jag la mig ner.



Stog där och nynnade i takt till musiken, rörde lite på mina höfter för att peppa mig själv.
Jo de kändes en aning bättre när jag kom ut igen.
Men tror inte att de va min förtjänst utan snarare den fejkade brännan förtjänst som bättrats på nu.
Drog benen efter mig till D för att låna klosetten samt ta lite vatten ur kranen.
Gick som en zombi tillbaka till bussen och begav mig till jobbet.
Väl på jobbet trodde jag att de skulle gå undan men neeeeheeee?
De brukar gå fort även om inte humöret är på topp.
Men idag gick de inte alls fort.
Snarare tvärt om!!
Så segt har de ALDRIG gått och jag trodde jag skulle hinna fylla 100år innan jag fick gå hem.
Nej de får bli nya tag imorgon.
Hoppas på att drömmarna tar med sig mina demoner så jag slipper ha dom som objudna hyresgäster ytterligare en dag.



Kommentera här: