Vårruset 2011!


Efter en ytterligare en dag med illamåeende och många hjärnspöken så känns de nu mycket lättare.
Vill tacka min underbara vän för en kväll med mycket skratt!
Imorgon vaknar jag men magrutor tack vare henne!
(Tss de kunde ju jag tro).
Men vi har hafft en toppen kväll med mycket skratt och prat på tumanhand i gräset på löga trotts en luftfuktighet på 1000 och en snålblåst som inte var nådig.
Vi trottsade vädret, tog filten och en kanna kaffe och titta på när alla sprang.
Kändes faktist bra att sitta där och prata av sig i den friska brisen utomhus.
Fult med folk och en helgalen kommentators röst strömmandes ur högtalarna vid mål linjen på löga.



Glad tjej men mammas kakor!



Blåsigt men glad!



Vårruset 2011!



25 kr fattigare men ett par skosnören rikare!
Vad gör man inte för BRIS!?



Hett kaffe gjorde susen!

När vi gav upp och blåsten vann så åkte vi och åt.
Fick trevligt sällskap.
Han har de inte lätt men mig och min vapendragare.
Ännu mer skratt och jag kan lova att magen fick arbeta.
Hann även ge min älskade syster en kram och de gjorde kvällen fulländad!
Med glädjetårar i ögonen kunde jag bege mig hem.
De va då jag rinde upp honom.
Han hade ringt tidigare under kvällen.
Jag va osäker till en början hur jag skulle reagera.
Skulle jag ringa upp eller inte?
Vad skulle detta leda till?
Ska jag vara sur, arg eller bara kall?
Jag va nog allt de där till en början.
Men uppskattar de han sa och jag måste nu låta allt sjunka in.
Det har varit en jobbig vecka och jag vet inte speciellt mycket.
Men en sak är säkert!
Så bra som jag mått ikväll har jag inte mått på länge!!
<3 TACK! <3



Kommentera här: