Dag 10 och 11.


Ja nu har de vart en liten torka på bloggen igår.
Ja de beror på att jag har haft fullt upp.
Inte varit hemma eller äns i närheten av en data på hela dagen.
Men tänker börja detta inlägg med att berätta att de vart en full rad på bongolotto.
Så vart en ny lott men när jag ringde in så kom jag inte med i sändningen.
Vilket va synd men de är klart man är inte penssionär än och de verkar ju bara vara såna som kommer med.
Har bingolottos växel en penissonärs detektor??
Och vet ni? jag rörde mig iaf i torsdags då jag städade både högt och lågt på jobbet.
Ja jag vart svettig så jag tar de som lite "träning"
Så vilodagen skulle bli på fredag va de tänkt.
Meeen så vart de inte heller.
I 2 timmar tömde vi en lägenhet på lite saker så då rörde jag också på mig.
Avslutade kvällen hos Emma med lite vin och tjejsnack.
Och vi slutade på en pub i stan.
Mycket trevligt och tack för igår gumms!! <3
Idag vart de 60 min prommis med min vapendragare.
Och under de 60 minuterna så hann vi med massa skratt, prat och minnen.
Vi avslutar hemma i hennes trygga vrå med kaffe och mer prat.
Tack för promenaden min vän! <3

Så av denna veckas 6 dagar har jag rört mig 6/6!
Inte illa för en nybörjare.
Men de känns också i rumpan kan jag lova så jag antar att jag använt den och att även jag har muskler i skinkorna.
Hejja mig!



Kram till er alla !



Kommentera här: