Dag 14.


En riktigt bra dag som vanligt och som de SKA va.
De flesta skrev på fb idag att dom julpyntat och jag tycker de är för tidigt för det.
1a advetn är inte förrän på söndag och då ska adventssakerna fram bara men inte plocka fram julen än!!
Stopp stopp STOPP!
 Men de är först på Söndag tycker jag.
Och tji fick jag när jag kommer till jobbet.
Då skuttar min boss upp för trappen men adventsljustaken i högsta hugg.
Så där fick jag så jag teg.




Efter jobbet stannade jag kvar på Zumba Toning.
Gissa om vi körde hårt!
Svetten forsade på kroppen men oj så kul de är.
Ni som inte provat (kille som tjej alla kan!) på de gör de innom en snar framtid.
Ni kommer inte ångra er.
Och med bästa Lindas energi kunde jag åka hem i lugnan ro.
Ställa sig under rinnande vatten och bara njuta.
Men nu är de dags att sova.
Klockan ringer snart då de är dags för gym.
Hej och hå imorgon är de invägning igen.
Nervöst!
Hejja hejja!



Kommentera här: