Dag 16.


Vaknade och hade en känsla av att jag glömt något.
Men gymma skulle jag ju inte göra förrän innan jobbet frammåt eftermiddagen så vad kunde de vara??
Ja jag tog mig i kragen och städade lite innan mina 70 situp och 50 armhävningar.
Men de va inte de heller...
Funderade ännu mera men kom inte på nånting..
Förräntelefonen ringde och de va dolt nummer.
Vem kunde det vara?????
Svarade och hör min tandläkares röst.
SHIT de va ju de jag skulle gjort idag kl 10.30.
Men eftersom hon är bäst så boka vi om tiden direkt så nu blir de den 8/12 kl 10.30.
Härligt!!
Ännu bättre vart de när hon talade om att jag bara behöver betala mellan 0-200 kr för undersökningen.

Så nu blir de snart iväg till gymmet och sen till jobbet.
Ska bara svepa kaffet och plocka ner de sista i stora resväskan som ska med till gymmet.
Blir stora påsen med rengöring som får följa med då jag inte vill komma till jobbet och lukta habbahabbazuttzutt.

ÄLSKADE TORSDAG!



Kommentera här: