Dag 17


Träning avklarad och frukost intagen INNAN 09.00 en ledig fredag är inte illa.
Jag är fulltankad med energi och magen är mätt och glad.
Ja då kan man inte vara annat än redo för världens bästa Fredag.
HÄR KOMMER JAG!!
Har ett fullspäckat schema med kloklippning, kaffe svepning, solning och bakning.
Ja jag ska faktist baka bullar idag för första gången på vääääldigt länge.
Så kul!
Önskar de fanns mer tid för bakning i min vardag.
Hur som så va passet på gymmet super idag.
Idag va pilatesbollen min favorit.
Satt och guppa och sjöng lite på den när jag gjorde mina situp.
Upptäkte att en äldre man satt en bit bakom på golvet och log åt mig så jag sjöng nog en aning högre än menat.
Så jag ber om ursäkt om jag gjorde någons tid på gymmet olidlig idag.
De va inte min mening..
Ursäkta ursäkta!



Och till alla er andra där ute som inte hört min underbart ostämdastämma idag.
Ha en riktigt härlig fredag nu!

*BIG LOVE*



Kommentera här: