Dag 19 och 20


Oj vad helgen har gått.
Full fräs frammåt!
Kalas för far i lördags oj så mycket gott de fanns.
Så nu är de minst 4kg plus påvågen vid nästa invägning.
Men ibland får de bli så.

Söndagen då??
Ja den vart en vilodag den med.
Jobbade som vanligt och på kvällen vart de tomtegröt och julskinke frossa.
Men oj så gott.
Första gången för denna vinter.

Idag där emot vart de mer än 60 min på gymmet.
Oj vilket pass och jag ser verkligen stor skillnad på både styrka och kondition nu.
Så kul!!!
De ger mig bara mer vilja att fortsätta.
Och i juletider ska de INTE fuskas.
Inte med flit eller vilja iaf.
De beror ju så klart på öppettiderna.
Jag kom även på att jag älskar att svettas idag när jag tränade.
Efter uppvärmingen va jag bara lite lagom varm så efter styrkepasset körde jag på för fulla muggar på crossen så de bara rann om mig när jag lämnade lokalerna.
Våga vägra gå från gymmet osvettig.
Sen vart de jobb på förskolan inna jag for vidare till DV.


Älskade Måndag!


Kommentera här: