Dag 21 - 22


Jahapp då va det redan Onsdag.
Igår körde vi på med Zumba Toning och de va lika kul som vanligt.
Dagens ros (igår) gick till min boss som räddade mig när jag glömt mina motioneringbraxer!
De tackar jag ödmjukast för.
Kände mig upprymd med glädje men orkade ändå inte uppdatera när jag kom hem.
Så hoppade det igår.



Va väldigt nära på att hoppa det idag med men neh jag fick rycka upp mig.
Idag va jag på gymmet 07.00 piiiip.
Ögonen hade jag knappt hunnit öppna.
Gäspandes tog jag mig genom 30 min uppvärmning.
Halvsovandes tog jag mig genom resten av gymmet.
Enbart tur (för omgivningen) att jag inte putta ur nån ur crossen, knockade nån med hantlarna, rullade av pilatesbollen eller satte mig på nån i någon av maskinerna.
Inte förrän jag kom tillbaka till omklädningrummet och låste upp låset för att åka hem så vart jag piggare än piggast och vaknade till som aldrig för..??
Hur kan de va möjligt.
Så skippade snabbis luren när jag kom hem.
Vart havregrynsgröt, kaffe och nyhetsmorgon istället.
Absolut inge fel med de!!
<3



Älskade Underbara Onsdag!



Kommentera här: