Dag 6.


Idag ringde klockan 06.20 och gissa om jag va trötter.
Tröttare än trötter tillomed.
Men drog mig upp ur sängen efter liten stund och 06.55 stämplade jag in på gymmet.
Och idag vart de hårdpass kan jag lova.



De droppade och rann om mig redan efter uppvärmingen så jag såg nyduschad ut när jag 60 min senare intog stretchrummet.
Så med en hel massa överenergi begav jag mig hem och avnjöt en härlig havregrynsgröt med mjölk!
Riktigt godis till fukost.


Heeej så här skrämmer vi bort isbjörnarna på landet!

Avnjöt en ego förmiddag med hårinpackning och att tända i kaminen för att värma upp huset.
Sen rullade de på till jobbet kallade och även där vart de fullt upp.
Den här dagen har gått undan.
And i love it!
Och vet ni i mitt café har vi nu lussekissar, pepparkakor och glögg som fika alternativ!


 
Hur coolt är inte de!!?


Men nu nattvila!


Kommentera här: