Dag 7


Okej då va de redan Tisdag och snart har jag fört dagbok över min träning i 1 vecka.
Så imorgon sker första invägningen på viktpejl.se men ni kommer även få resultat här.
Undra om de är nå minus på vågen..
Hoppas iaf på minus 1g!!
Hoppas hoppas hoppas!!
Knappt så jag kan knappt bärga mig.
Iiiiih!
Men då är frågan.
Ska jag köra direkt ur sängen eller ska jag vänta till jag kommer hem från gymmet innan frukost..?
De får nog bero på när jag vaknar om jag hinner innan gymmet.
Planen är att vara där precis som vanligt klockan 07.00 piiiiip!
Men åter till dagens aktivitet.
Ja nu va ju planen att ta en morgon promenad till soluppgången meeeen....
Så vart de inte..
Vaknade inte av klockan utan va i djup dvala.
Ja så de vart sovmorgon istället.
Ja då fick de väl vara så.
Vill kroppen sova så ska den få sova..
Tänker inte tvinga den till nånting.
Jag tränar ju faktist för att må bra inte för tränandets skull.
Så förmiddagen fick fortsätta i vilandets tecken i soffan framför TVen.
Ja jag skulle ju faktist köra med kroppen på kvällen så jag samlade kraft.
Frammåt tidig eftermiddag begav jag mig till stan för lite solning innan jobbet.
Så i solariet samlade jag mer energi och drömde mig bort till varmare länder.
Sen kallade jobbet och jag upptäkte att de verkligen är solnedgång när jag anländer till jobbet nu för tiden..



Som gubben i lådan dök mina två kusiner upp.
Vart lite förvånad men oj så kul!
Tack ska ni ha!
Sen efter jobbet vart de ZUMBA TIME!



Och idag va de zumba toning.
De är zumba med hantlar och gissa om Linda körde med oss.
PUH!
Men man ler sig genom hela passet och svetten rinner.
Fick nästan vrida ur kläderna i handfatet när jag kom hem.
Precis som träning ska vara.
Så jag är nöjd med dagen och snart blir de sängen så jag orkar till gymmet och så kroppen får vila!

Tjippevipp!

Kommentera här: