Dag 8.


Okej ett snabbt inlägg nu då innan jobbet.
Stress stress stress vart de nu på slutet då jag trodde jag hade en timma jag inte hadde.
Meeeen med kaffekoppen i hand ligger jag skapligt i fas igen.
Hejja mig!
Så dagen startades på gymmet.
Ååååh vad jag ÄLSKAR de stället.
Där existerar ingenting.
Bara jag jag och..... JAG!!
Ikväll blir de nya Twilight filmen på bio med brudarna!



LOVLEY!!

Oj nu höll jag på att glömma..
Imorse när jag for in till gymmet strax innan solen steg över kalla sverige så kom jag i fatt en stor kö med bilar på riksväg 56 mellan Sala och Västerås (som dom på radion skulle sagt).
(synd att inte bilden vart så bra för de va fint med alla röda baklycktor. Och så kom jag då som bröt av den fina kedjan med mina tonade baklycktor).
Och faktist så gick de fint och smidigt till..
Inge stress eller press.
Så för första gången på länge beblandade jag mig med Salabor och dom skötte sig exemplariskt.
Två tummar upp!

Nej nu stressa vidare mot mitt älskade jobb!
Tjippen!


P.S Jag har gått ner ½kg!!!! WIHOOO! D.S

Kommentera här: