Dag 9.


Filmen igår va toppen.
Lite mer komik i den du än de 3 tidigare filmerna.
Så man fick sig lite skratt även om de va nära till tårar flera gånger.
Okej jag erkänner tårarna rann en gång.
Men de va bara EN gång jag grät som ett litet barn.
Jag lovar!
Men genom mina tårar såg jag att de som började sorgligt va ju inte sorligt så va satt jag och grina över??
Ja de kan man undra..
Ingen idé att spekulera i de.

Idag har jag vilodag då jag ska träna på Söndag.
Men om min andra vilodag blir imorgon eller på lördag de vet jag inte än...
Ja ja jag vet man ska veta..
Mmm och jag ska känna efter imorgon..
Men de kan bli sent ikväll då de är Bingolotto på TV och jag ska spela för första gången på 17 år.
Ett måste nu när Loket ska va med igen.

Bingolotto 20 år.


De va tider de!!

Så blir de sent ikväll blir de inte upp i ottan och träna..
Fast känner jag mig själv så kommer jag ställa klockan iaf och bege mig till gymmet.
Den som lever får se.
Ibland måste man få va lite osäker.

Kommentera här: