Dagen med oturstalet??


Ja igår va de dag 13 för mig och mitt nya jag.
Jag känner mig gladare och mer full av liv.
Men är 13 verkligen ett otursnummer.
I såfall borde jag ha haft en sjuuuk dag.
ja de hade jag också.
Men inte sjuk på de sättet utan en sjukt BRA dag.
Började på gymmet 07.00 och redan där visste jag att den här dagen kommer bli toppen.
Hem och äta frukost med syster och Theo som övernattat här.
Blev lite bus med barnet FAST han va inte på humör.
Nån mersom skulle behöva gå på gymm när han vaknar kanske??
Synd bara att plutten är 3år så han får väl vänta några år till.
Sen vart de en underbar förmiddag och tidigeftermiddag.
Jobbet gick som smort och jag skrattade från början till slut!
Kvällen spenderade jag hos en vän och även de va super.
13 är nog inte mitt otursnummer iaf.

Tack alla som kom i min väg igår och gjorde min dag.
Till ALLA som läser detta forstätt sprida er glädje och underbara energi.
All Love To You!



Kommentera här: