Arbetsplats.. Måste man ha..

Va på Va på IKEA igår och inhandlade bord och stolar så jag kan få till nån form av arbetsplats på salongen. Har nämligen hört att de går bättre att jobba då..? Så idag har jag skruvat IKEA möbler. Vilket alltid är lika spännande som att skrapa lotter. Fins allt med? Passar skruvarna i hålen? Va de rätt i kartongerna? Ja de visade sig vara full pott och högsta vinsten. Jag fick ihop en lite arbetsyta. Men än är de inte klart, nu ska allt annat dit också. Men de kommer gå fin fint. Jag är taggad ut i finger spetsarna för detta kapitlet i mitt liv! UNDERBART igår och inhandlade bord och stolar så jag kan få till nån form av arbetsplats på salongen. Har nämligen hört att de går bättre att jobba då..? Så idag har jag skruvat IKEA möbler. Vilket alltid är lika spännande som att skrapa lotter. Fins allt med? Passar skruvarna i hålen? Va de rätt i kartongerna? Ja de visade sig vara full pott och högsta vinsten. Jag fick ihop en lite arbetsyta. Men än är de inte klart, nu ska allt annat dit också. Men de kommer gå fin fint. Jag är taggad ut i finger spetsarna för detta kapitlet i mitt liv! UNDERBART

Kommentera här: