Att få ihop tid är svårt..

Idag hann jag ut en sväng till Skultuna och dricka kaffe med en nära vän. De är synd att de ska vara så svårt att få ihop tid för en kaffe. Ska de verkligen ta två månader mellan varje gång?? Det innebär alltså att goda vänner ses 6 gånger om året.. Dags att göra något åt de! Så efter några timmar med en massa prat och kaffe begav jag mig hem för att se hur min kära mådde. Och jag kan ju meddela att han var bra sliten. Men resten av kvällen spenderades i varandras sällskap. Så nu så här på nattens kvist lutar jag mig tillbaka och ler stort för mig själv. Jag är verkligen lyckligt lottad som han hittat han med STOOORT H.. Och att han hade kul med grabbarna igår (även om de såg mindre kul ut när dom gick och jag kom hem) gör mig glad. Att jag fick städa lite klockan 00.00 gör inget. De viktiga är hur deras kväll va. Så lägga sig i sängen med ett stort leende ikväll igen är lyx.

Kommentera här: