En helt vanlig Fredag??

Ja man kan ju tro de men icke! Började bra, då karln fick rycka in och jobba passade jag på att ha ego tid med mina naglar. Vart glitter fina till nyår. Två tummar upp. Naglarna klara men karln fortfarande inte hemma resulterade i städning. Sen vart de att fara iväg och handla för nått ska väl bojsen ha när de vankades grabbkväll på våran gata i stan. Så lagom till sista kassarna va uppe i lägenheten ramla de första grabbarna in och sen fick de som på räls. Vips så va de bojs vart man än vände sig. Så jag passade på att fly fältet till en annan gata i stan.. Nämligen min systers. Så kaffe svep och leka krig och jaga med Theo samtidigt va inte de lättaste... Men han va nöjd och sprallig lagom till säng dags. Och jag pustar ut på stolen nöjd att jag inte är mamma till den vilden som ska försöka sova. Men en mosters uppgift är väl ändå att skämma bort och liva  upp alla tider på dygnet??

Kommentera här: