6/2-12


Få be om ursäkt igen för min dåliga uppdatering men de blir så vissa perioder då jag jobbar mycket.
Just nu är endast lördagar min lediga dag då jag jobbar söndag-fredag och de blir tidigt iväg och sent hem så sätts bloggen åt sidan pga trötthet.
Har förskolejobb på dagarna och DV på kvällarna nu.
Och så kommer de se ut några veckor fram över.
Men jag ska erkänna att även min träning sätts åt sidan vilket inte käns okej.
Men de som är bra är att ekonomin kommer se lite bättre ut nästa månad så sparkontot som ekar tomt kan fyllas på lite.
De är en härlig känsla.
Har trötthet just nu och de beror mycket på en mat och sov klocka som är ur balans.
Och att jag tränar minder så klart.
Men de ska jag ordna.
Uppdaregt innan DV idag blir att införskaffa en stor kalender och i den ska jag skriva upp vilka dagar jag SKA träna nu när de är mycket jobb.
Punkt och sult.

Annars är allt bara bra här och dagarna rullar på.
Nu har ni lite uppdatering om vad som händer under mina dagar.
Keep it up där ute!!




Kommentarer:

1 louise:

skriven

Vilken fin blogg du har med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också.

Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)

Ha en trevlig fortsatt dag!

Kommentera här: