Grillning i skogen.



Börjar inlägget med en solbild så alla blir galda!


Idag på morgonen insåg jag att jag har världens bästa Daniel.
De va nämligen så här att min bil skulle (och är inne) in på verkstan.
Och stället för att jag behövde gå upp och köra iväg den när jag hade sovmorgon så fixade hand det.
Han tog bilnykeln och min bil som inte alls vill som den ska så jag slapp ut när jag inte behövde.
Hur gulligt är inte de?
Och jag fick ta hans bil idag så jag kunde åka som jag ville.
BIG LOVE!

Så på förmiddagen begav jag mig ut till mor och far i skogarna för lite grillning.
Körde om min morfar på vägen som också skulle dit.
De blev kappkörning utan att han visste de så jag vann.
(1-0 till mig!)
Ja han kör ju inte så fort så de va inte så svårt att komma före.
Väl ute så va min syster med familj och min moster där.
Sen trillade även Marie med barn in (eller ut kanske man ska säga).
En riktigt mysig dag med massa barnskratt och frisk lufft.



En underbar dag ute i Munga skogarna helt enkelt!



Tänk att vi för ungefär en vecka sen hade all denna snö ute.

(Och tack Louise för din fina ord om min blogg.)


Kommentera här: