Egen tid 12/4-13

Jag fick påminnelse idag.
En god vän till mig nämnde att de är dålig aktivitet på min blogg.
Jag ler och blir en aning varm när nån tillkänna ger att de faktiskt följer min blogg.
Tack <3
 
Började dagen med härlig tid på gymet med Bina.
Så nu spänner det härligt i mina muskler.
Har även hunnit med en del kvalitets tid med syster och syster sonen.
Vilken härlig liten krabat på 4 jordår!
Man undrar vart han får allt ifrån.
Absolut inte från mig då jag har mitt kvar.
Jag frågade vart min kram tagit vägen (då jag älskar att kramas med honom) och han tittar upp och svarar "den tappa jag i bil tvätten".
PUNKT och slut diskuterat!
 
Så då mannen min inte är hemma utan roar sig sittandes på en buss har jag egen tid.
Ensam med min iPad och massor av desperata husfruar avsnitt att titta igenom så känner jag mig ändå inte ensam.
De ger mig massor av skratt med sina dåliga idéer och klumpiga upptåg.
 
Happy girl! <3
 
 

Kommentera här: