Checkar snart ut. 26/8-13

Slut som artist.
Började dagen på gym.
Klockan 06.40 raggla jag in fortfarande halvt sovande.
Vaknade till nånstans mellan crossen och gymbollen.
Med lättat sinne och trötta muskler va de dags att ta sig ut igen.
Det stog ju jobb på schemat.
Jag trivs som ett barn i en godis affär på jobbet.
Så när klockan närmade sig 16 vart det dags att bege sig till DV.
Ett mycket kärt återseende.
Lära upp min efterträdare stog på agendan.
Att lämna de mysiga lilla cafeet efter 3år(!?!) känns surt men de finns ju kvar och vem vet när jag dyker in och kollar läget.
Kändes skönt att se alla igen.
Glada och sprudlande av energi inför nya terminen.
Allt va som vanligt med andra ord.
Vet att ni kommer ha super kul och terminen kommer sväva förbi.
Så väl hemma i soffan känner jag mig nöjd.
Även och ben och rumpa har träningsvärk så kan de inte stoppa mig.
Imorgon är vi på de igen (men då är de mage och rygg som ska jobba).

Kan dom, Kan jag!

Kommentera här: