Ledig från DV. 26/2-13

Ledig från DV denna vecka pga soport lov, men inte ledig från mitt företag som känns allt mer som min lilla bebis.
Älskar att jobba med detta och få chansen att starta eget känns så otroligt stort.
Jag kan tjata om detta i en evighet!
Men nu till träningen.
Gym, gym, GYM!
De är som ett andra hem för mig på vardagarna vid 07.00 på morgonen går jag alltid in med tunga steg för att sväva ut när man är klar.
Älskart.
I med lurarna i öronen och på med bästa radio kanalen så är det bara att flåsa och svettas i kapp till skratt attackerna.
Ja ni läste rätt... Radio kanal....
Alla kör med sina egna låtar jag kör rock klassiker.
Och känslan av att folk hör mig skratta infann sig när jag såg att killarna på cyklarna framför crossen vände sig om och log mot mig..
Ja sånt händer men heeey sån är jag och kul har jag.
Får ibland sällskap av Bina på morgonen och de är lika roligt.
För då har man nån att prata med sim också är minst lika kul.
Och idag märkte jag att uthålligheten och konditionen blivit bättre.
En bit på väg och de ger mer styrka att fortsätta.

Imorgon är en ny underbar dag <3

Kommentera här: