Tjej kväll. 9/2-13

Haft en toppen dag.
Vaknade bredvid min bättre hälft.
En lugn morgon med honom och hans bror gav en toppen start.
Följt av en road tripp med Ellinor ut till mina päron.
Massor med skratt och gott fika på lugna landet.
Ni är underbara!
Så fylld med massor av energi kom jag hem och inväntade finaste Malin och lilla Buddah.
Vi hade tjej kväll de lux med vad allt de innebär.
Massor med prat, skratt och god mat.
Inser mer och mer hur lika vi är.
Underbart!
Lagom till melodifestivalen hade vi klarat av en promenad med frallan Buddah och var mätta och belåtna.
Ville umgås mer men som alla andra kvällar så måste man avrunda och låta natten ta över.
Så tackar alla som gjort min dag till en underbar dag.
Kan nöjt somna i min karls armar igen.

Imorgon är en ny dag.

Kommentera här: