22/1-13

Tisdag hela dagen.
Började dagen på salongen så klart.
Och sååå lugnt det va.
Så det jag hörde på Nyhetsmorgon tidigare om att vi är inne i årets fattigaste vecka kändes verkligen.
Men vi har otroligt kul och trevligt ändå.
Trotts att kunderna lyser med sin frånvaro.
Så slog klockan café dags.
Så de va bara att bege sig iväg och svira om till tofflor och ta plats bakom disken.
Och innan jag visste ordet av det va de stängning.
Kändes knappt som att vi hann få nå gäster.
Men visst har vi haft gäster..
En hel del.
Så lyckad kväll och glad tjej kunde styra svarta faran hem till lugn och ro.
Ja det trodde jag iaf.
Öppnar dörren och hör.
POFF POFF BOM BOOOM.
Kikar in och hittar min skatt flinande framför sitt PS3.
Ja man inte annat än skratta inombords.
Min stora kärlek har ju kul så jag ska absolut inte gnälla.

Men nu sluter jag mina blå för idag.
Tack och god natt!

Kommentera här: