Blogg morgon. 26/1-13

Jag har nyss slagit upp mina blå.
Inte äns kommit ur sängen än..
Igår va en super mysig kväll hos mina föräldrar i Munga.
Mycket god mat och gott fika.
Och söta mamma skickade med en bit kaka hem också.
Alltid är det något hon skickar med hem :-D
Och jag har dom bästa föräldrarna man kan tänka sig.
<3 LOVE BIG TIME!! <3
Idag ska jag ta med min svärmor på en sväng.
Vi ska nämligen på gulasch lunch hos Micke och Carina.
(Hos min mammas kusin och hans fru.)
Så blir en förmiddag där svärmor får träffa en hel del ur släkten.
Inte äns Daniel har träffat alla dom som ska dit idag.
Men kul ska det bli och viltkött kommer det säljas där.
Så man har nog med sig lite vildsvin eller liknande hem till frysen. ;-)


Så nu är det upp och hoppa som gäller!!
HAPPY HAPPY!!


Kommentera här: