Bort bort BORT! 24/1-13

Humöret på topp?
Eeh neh.
Dagen började bra med ena ögonlocket öppet på väg till gymmet.
Väl hemma igen sprudlade jag av energi.
Lite sen dock men hoppar jag över lite onödigt så hinner jag ikapp tiden.
Ha jag vann!
Trodde jag..
Ut och skrapa bilen på ut sidan och in sidan med träningsverk.
Hejja hejja!
Pustar stönar ikapp med grodorna som hoppar ur munnen.
Hoppas ingen granne hör..
30min senare är jag på jobbet.
Sitter med Teresa och för naglar då min elfil DÖR!?
Paniken som uppstår och jag ser tiden springa ifrån mig igen
Okej vad är reserv planen??
INGEN??
Jobbigt läge kändes det som.
Så jag tar telefonen och slår numret.
Lyckan som uppstår när beskedet kommer att jag kan hämta en ny direkt så reklameras den gamla.
Yes de är kanske min dag trotts allt?
Men vem försöker jag lura.
Beskedet från igår kom ifatt mig.
Ingen lust med nånting...
Men pallra mig ändå ut på en promenad nu på kvällen.
Tack Ellinor och vovvarna för att ni tog med mig.
Tror ingen förstår hur glad jag blir av henne och hennes små monster!
Dom ger sån energi och är ALLTID glada att se mig.
Men trycker bort det negativa och ser bara åt det som får mig att må bra.
Min familj, mina vänner, mitt företag och så klart min stora kärlek.
Ni finns där i vått och torrt med kloka ord och toppen råd.
Kärlek till er <3
Men nu drar jag täcket över huvet och ger upp..För idag...


Kommentarer:

1 Ellinor:

skriven

vilken tur att mina monster hundar kan gör dig glad ;)
får ta en sväng snart igen!

Kommentera här: