Gulasch lunch! 26/1-13

Vilken toppen dag!
Mötte upp mor och far som fick köra före till Micke och Carina då jag inte hade riktigt koll på vart dom flyttat,
Men OJ så fint de va där dom bodde.
Det fanns soppa, bröd både hårt och mjukt, god dryck, kaffe och kakor.
Så gott det var.
Men innan vi åt passade vi på att gå tippspromenaden dom så fint hade fixat.
Jag tror det gick bra och vi fick verkligen slå våra kloka huven ihop jag och min svärmor.
Bra och kluriga frågor var det.
Köpte även med mig viltkorv, vildsvinskött och hjortkött hem.
Mitt i allt så vad det ju också dags att åka hem.
Lätt som en plätt tänkte vi och åkte först.
Och de första vi gör är att köra fel.
Ja vi fick oss ett gott skratt när mamma ringer från bilen bakom och frågar vart vi ska..
Ja tydligen inte hit sa jag.
Och så lärde vi oss att de fanns en gård där som heter Grönalund också.
Så vi hade både kul på vägen dit, när vi var där (så klart) och på vägen hem.
Och om det är som det sägs att ett gott skratt förlänger livet så är jag odödlig nu.
Vi tackar alla för idag.
Så kul att se släkt som man inte sätt på flera år!
Nu blir de lugnt hemma med han som har en STOOOR plats i mitt hjärta! <3



Kommentera här: