Möte med banken!

Banken har varit svår att få tag i..
Men idag va dagen då mötet var inbokat.
Så tio i två snubblar jag in och upp för trappen i hopp om att jag kommit rätt.
Hinner lagom av med jackan då jag hör en röst "Är det Rebecca?".
Jag tittar mig runt innan jag tveksamt svarar "Eeh ja?"
Varför gör man så?
Varje gång nån obekant frågar gör jag samma sak..
Även om jag har ett inbokat möte som idag.
Mötet gick kanon och de va inte alls så komplicerat som jag räknat med.
Så plus i kanten där.
Han hjälpte mig till och med att räkna lite så jag kunde välja lite billigare alternativ.
De kallas service.
Bra där Swedbank!
Framåt kvällen kom Carina in och ville snygga till naglarna.
Så efter en bra dag och en super trevlig stund med henne kunde jag nöjd bege mig hem till min sambo.

Kommentera här: