Upp upp upp!

Jag har det väldigt bra.
Sambo med en helt underbar kille, jobbar med något jag verkligen älskar, har underbara människor runt mig och framför allt jag ser spänt och förväntansfullt på att driva och utveckla mitt företag!
Och varje dag är en UNDERBAR dag.
Ni kanske tror jag överdriver nu men det är precis så jag känner.
Eftersom jag mår så bra och gjort de så länge går man ändå på spänn för bakslag.
Men nu har jag bestämt mig för att bara njuta och när de kommer bakslag så får jag ta det då.
Inget jag ska stressa upp mig över när det inte finns.

Dagen har bjudit på jobb och när man kommer ut till bilen är det lika spännande varje gång.
Och idag va de att sopa bort snö på utsidan och skrapa is på insidan.
Jag får vara glad så länge det inte är tvärt om. Visst??
Väl hemma igen tog jag mig ann kvällens middag.
Gjorde varmrätt och dessert till min älskade pojkvän (känns kul att säga i våran ålder så jag håller på det - pojkvän).
Så nu pustar jag ut i soffan och inväntar sömnen.
Imorgon är en ny dag!

Kommentera här: