Gym X 2.. 22/3-13

Vilken dag!
Pustar ut i soffan och inser att jag hunnit med en hel del.
Vakna och iväg till gymet.
Hem och vilade en stund, på grund av smärta i magen.
Sen upp och göra sig klar.
Ut till Munga och jobba på datorn.
In till stan och fixa ett minne på 500GB då de behövs i jobbet har jag märkt.
Iväg och få sig en kopp kaffe hos Bina (som för övrigt hänge med till gymet på morgonen).
Hem och hänga tvätten som jag hunnit tvätta tidigare.
Iväg till gymet igen och svettas mer.
Denna gång med Ella.
Hem och svira om.
Och iväg igen på kalas hos min morbror.
Så nu tänker jag inte göra nå mer idag.
Pusta ut och bara vara är mitt kvälls måtto just nu.

Kanske vill min älskade sambo göra mig sällskap??

Och sist men inte minst STOOORT grattis till min vän Sandra och hennes Jocke till deras lilla Penny som såg världen för första gången idag!

Kommentera här: