Mammas dag! 26/5-13

Idag hurrar vi för alla tappra mammor som är helt underbara kvinnor.
Men jag hurrar speciellt för min mamma<3
Tar i från tårna så alla hör.
Jag och min syster tog med våra föräldrar in på Västerås marknad.
Helt underbara timmar då vi åt lunch i solen och mamma öppnade några symboliska presenter.
Konddas va också med och han vann 2kg kexchoklad och två nallar.
Vilken kille!
Gissa om moster va stolt.
Så kramade extra mycket om både om honom och hans mamma när vi skulle åka, då de flyger till Turkiet imorgon.
Och mitt hjärta smälte extra mycket då Theo säger att han älskar mig och kommer sakna mig.
Mosters ögonsten! <3
Så till lägenheten för att köra bort kyl och frys för imorgon kommer det nya köket. (De va en fröjd att få bort de).
Kommer dit och min man och hans morbror sliter som djur.
Gips skivorna är uppe och som min karl sa: Man kan nästan se hur köket börjar ta form.
Han har så rätt så. <3
Så nu läggs de plattor på golvet då de saknades på vissa ställen.
Ja jag har gjort lite jag också.
Bl.a. lärt mig skruva med en skruvdragare och vart hantlangare.

Bäst jag sätter fart igen dom kom på mig.
Jag smet ju en stund..

Kommentera här: