Mys dag med konddas! 20/5-13

Idag har jag haft sällskap av lill killen hela dagen.
Och vi startade med en massa mys. 
08.00 välta han mig och fråga om vi kunde se på tv en stund.
Så slog igång den och på 3 röda sov han igen...
Ja så då somna jag med om.
Sov ytterligare en timma.
Fråga om han ville upp och äta lite.
Han tittar på mig och säger: "Nej moster vi kan väl gosa en stund?"
Ja visst så vi kura ihop oss en stund till.
Inte varje dag han vill ligga still en stund när han vaknat.
Sen sparka vi igång dagen med en brak frukost och lite bad.
Livat vart de och en hel del vatten även på mig som bara satt bredvid.
Visst är de konstigt?
När vi stojat klart och fått i oss lunch begav vi oss till stan.
Kidnappade syster efter jobbet och tog med henne ner till hamnen för lite glass.
Inte fy skam i gassande sol och svalkande vindar.
Hej energi laddning!
Så nu är man helt slut och jag tror inte MR Blund är långt borta.
 
 
Imorgon är en ny dag!
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Vilken mys dag du haft :)

Kommentera här: