Allt rullar på som de ska det går bra! 30/10-13

Löööövly onsdag.
Jobbat och haft det så kul med barnen på förskolan.
De är verkligen helt otroligt roliga och fina små själar!
Hann en sväng till XXL på kvällen.
Lugnt och skönt i butiken knappt nå folk så man kunde gå i godan ro.
Hittade nya gym skor och så sköna.
Lätta lite tunnare som sitter kanon bra på foten.



Det gav en liten sporre till att fortsätta och få upp glöden igen som vacklat lite ett tag nu.
Avnjöt en underbar middag på tumanhand jag och min sambo.
Lite vardags lyx när hösten är i full gång.

Men dagens bästa är när min underbara sambo med ett minne som få karlar hat kommer hem med mitt dröm spö.
Mitt egna Pink Pearl!
Underbart rosa och pärlemovitt.


Så nu slipper han låna ut sina spön till mig när vi åker och fiskar.
Tack min stora kärlek för det underbart fina fiskespöt! 
<3

Imorgon är en ny dag med nya skratt.
Skratta bäst som skrattar sist bilen ska besiktas. 😕


Kommentarer:

1 ella:

skriven

Snygga skor kompiiiiis

Svar: Ja jag är skit nöjd så nu är det gymmet som gäller igen!
Rebecca

Kommentera här: