Allt tar så mycket längre tid. 25/9-13

Har en förkylning som håller i med ett stadigt grepp.
Och eftersom kropp och huvudet är trötta så tar allt så mycket längre tid.
Får ställa in alla sociala ting med vänner för att hinna det jag måste innan söndag.
Igår skulle jag haft kaffe dejt med Bina men fick ställa in.
Men bara orken kommer tillbaka är det jag som köper med fika och åker över till henne!
Naglarna hade spruckit med min tanka va att fixa de efter helgen men då de började gå av och leva sitt egna liv så va jag tvungen.
Men orken till att göra allt själv infann sig inte riktigt. 
Så fick hjälp med glittret och de är alltid nått.
Super gulligt Ella!
TACK!
Och bra blev det.
Den här dagen går inte  heller undan och jag är verkligen inte snabb.
Men det är snart söndag och massor att göra här hemma innan.
Och barnen på jobbet sköter sig inte själva har jag hört.
Så biter ihop och sover lite innan klockan ringer igen.

Imorgon är en ny dag!





Kommentera här: