Landat och andas. 27/9-13

Idag va en dag med full fart.
Och det är såna dagar man inte får glömma att landa för en stund och andas för att ladda energi.
Och det är precis vad jag gjort ikväll.
Första stoppet va när jag hämtade hundarna.
Pustade ut och fick en kopp kaffe. 
De tackar jag Eva för!
Andra stoppet va på Dansverkstan.
Massa kramar och glad energi prescis som det alltid är där.
Tack för ikväll Linda, Bibbi och alla andra!
Firade ett glatt födelsedags "barn" som fyller jämna siffror.
Sista mys stoppet för att ladda vart efter en välbehövlig och fin promenad med hundarna.
Bästa Ellinor hade dukat upp med fredags gott och lagt dricka på kylning innan hon for.
Tack fina du!
Landat under täcket och är otroligt tacksam för mina nära och kära.
Så nu tar jag och hundarna kväller och ser fram emot morgon promenaden.
Eller?


Vad säger du Svea?



Kommentera här: