Söndags mys. 1/9-13

Började med att få slå upp ögonen och se den bästa jag vet ligga med en smile och glatt säga god morgon.
Man kan inte önska sig mer.
Avnjöt en sen söndags frukost ihop innan vi gav oss iväg på olika håll.
Han hade att göra på sitt håll och jag på mitt.
Besök hos en bilhandlare stog på agendan.
Gick runt och kika och såg MIN blivande bil (när jag blir millionär).
En cab.
En Audi cab.
Drömde mig bort en stund.
Och så kom försäljaren.
Nej vi tittar bara.
Kunde drömma vidare en stund när jag fick se WV cabben.
Oj oj oj.
Men tiden sprang iväg och det vart dags att möta upp min vapendragare.
Tog en sväng med hundarna och visst märks det att de är höst.
Kyliga kinder efter en promenix i skuggan.
Men hundarna var glada.
Så åkte vi ut en stund till erikslund för lite girls time.
Och så kul vi har från första till sista sekund.
Hej magrutor!
Ja dom gömmer sig där under nånstans...
Mys kväll med mannen i mitt liv.
Att få ha alla dessa underbara människor i mitt liv är verkligen lycka.
Bästa mannen, vännerna och familjen!
De orden får avsluta min 1a September.
Imorgon är ny vecka och nya tag.


Kommentera här: