Bra för ansiktet. 20/4-14


För ett tag sen satt jag och syster och prata om hur vi rengör våra ansikte.
Det kom på tal efter att jag varit på min allra första ansiktsbehandling.
Min syster har rengörings vatten och gel samt nå crèmer.
Jag använder tvål och vatten.
Hon ruskar på huvet och skrattar.
Samma reaktion fick jag när hudterapeuten frågade hur jag tvättar ansiktet när jag va på behandlingen.
Men hallå de funkar ju sminket försvinner och ansiktet känns rent.
Eller?
Men tydligen inte...
Så mitt påskägg från syster vart ett ta hand om ditt ansikte kitt.
Så efter lite hjälp om hur detta används så har jag för första gången i mitt liv gjort rent mitt ansikte som de ska göras rent.
Så nu fick den en riktig chock.


Bye bye tvål och vatten = Happy face?
Den som provar får se.



Kommentera här: