Lång dag. 13/8-14

 
Nu har en lång dag nått sitt slut.
Började med frukostbuffe.
För att sedan inta affären för att roffa åt mig de jag behövde för dagens bakning.
Väl hemma fick jag baksällskap av syster med familj.
Allt gå så mycket bättre när man är två (de andra va lagom intresserade av köket) som hjälps åt i köket.
Och roligare blir det också.
Theo skulle hjälpa oss men behövde vila lite framdör TVn.
Sen hände inget mer..
Härliga ungar med kanon ideer.
Kanske ska lära mig mer från honom.
Vi gav oss in på att göra bl.a cake pops.
Super kul och faktist ganska lätt.
När man är två...
Skulle man våga sig på att göra de själv nångång?
Tveksamt..
Hann även med lite städning.
Men resten tar jag imorgon.
Eller ja senare idag om man ska va riktigt petnoga.
Men först lite sömn.
Och när jag vaknar väntar en dejt med syster i spåret på morgonen och besök på kvällskvisten.
SUPER KUL!!
Tack och god natt.
 
Eller..
 
Tack och adjö som en vänn till mig skulle sagt.
Snart nalkas en..
Ny dag med nya tag.
 
 
 

Kommentera här: