Nackspärr och sommarvärme. 5/8-14

 
Vaknar av smärta i nacken kl 03,00.
Tar mig upp och inser att jag fått nackspärr.
Grabbar tag i aloeveras egna heat lotion.
Älskar den.
Och bara den får jobba några gånger så blir det effekt. 👍
Så nu blir både doften och tuben mina vapendragare i några dagar.
Fast tittar man ut så har brandröken anlänt till stan så jag tror den överträffar lukten av min tillgälliga lotion.
Både på gott och ont.
Så passande att nackspärren bestämde sig för att hälsa på veckan innan semestern.
Jag har visserligen inte fullt med bokningar men så pass mycket att detta kommer kännas i både nacke och huvet.
Kommer inte finnas mycket energi kvar på kvällarna.
Men bara köra på och se glad ut.
Jag älskar ju tortts allt mitt jobb.
Och heaten kommer finnas nära till hands när det blir för jobbigt.
Så nu nog tjatat om både heat och smärtan.
Men vad har hänt sen jag bloggade sist då?
Jo jag hann med jobb och socialtid med nära och kära. 
Men låter bilderna tala för sig själv.
Det sägs ju att en bild säger mer än tusen ord.
Så här kommer flera.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ny dag nya tag.
 
 
 

Kommentera här: