Nära och kära. 1/8-14

 
Jobb 9 - 14.15 igår.
Eftersom det är lite lugnare med jobb nu för tiden så hinner jag med en hel del tid med mina nära och kära som är lediga.
Så eftermiddagen igår hann jag med ett besök hos syster där även mor och far va.
Sicken turing att jag hann alla i familjen på en timme. 👍
Ibland har man tur.
 
 
Snodde åt mig William en stund för lite bäbismys.
Visst är de väl konstigt.
Bäbisar blir också svettiga men de lucktar alltid gott!
 
Sen kaffe piknick på filten i skuggan med min vänn och hennes små odågor.
Kaffemarathon och lite up date på en torsdag va inte helt fel.
Landade sen i soffan för kväller.
Nöjd glad och fylld av possitiv energi!
 
Idag blev de pappers jobb och en sväng till revisorn.
Tog sen en biltur och hamnade i skultuna.
In till mor och far..
Och där va syster med pojkarna.
Så samma tur idag.
In på ett ställe och där finns alla.
Började med att speeda upp 5-åringen tills jag fick höra "Men Rebecca..." då va de dags att sno åt mig bäbisen.
Tillslut hamnadet några av oss med nått spel.
Jag och Theo på min telefon, mamma på ipad.
Då tröttnade min syster och jaga ut oss.
Så promenix med la familia i skultuna längst svartån blev de innan lunchen.
 
 
 
Ruinerna ger mig minnen från ungdommens glada dagar.
 
 
Sen kallade hemmets boss..
Tvättmaskinen.
Så en omgång med tvätthögen blev det.
Sen plock och annat nödvändigt ont som är ett måste i alla hem.
Men som tur är så finns de ett slut på alla måsten.
Så då blir de kavitetstid med mitt EGO.
Landar i soffan med tining och kaffe.
Härliga Fredag!
 
 
 

Kommentera här: