Ett dopp i vattnet. 28/7-14

 
Blev glatt våldgästad idag på förmiddagen.
Kafferep och lite update.
Alltid trevligt med spontanbesök.
Speciellt när man inte setts på ett tag.
När min trevliga gäst gått åkte jag och tog ett dopp med mor, far och Theo.
Det blev ett nytt ställe.
Och eftersom gropen inte är mer än 2m djup så va vattnet behagligt varmt.
Jag , Theo och mamma kom i ganska fort faktist.
Annars har jag blivit ganska mycket badkruka på äldre dagar.
Går i till midjan men sen tar de lätt stopp.
Om det inte tagit stopp innan jag äns kom iväg till nån grop..
Ja man får ju lagom teperatur i en dusch.
Men i kom jag och lätt gick det.
Theo hackade visserligen tänder efter 5 min men han for runt som en illbatting.
Och upp ur vattnet skulle han inte när det va dags.
Nej nej han hittade på allt för att slippa gå upp och åka hem.
Och min far kom i lagom tills vi skulle hem och de mina vänner är inte illa.
Han brukar inte komma i alls.
Men tillslut kom dom båda.
Saft och bullar funkar på alla.
Gammal som ung.
Liten som stor.
Så de fick bli de knepet.
Mamma hade bullar och jag hade saften (som mamma gjort).
Bra fördelat tycker jag!
Team work kallas det.
Efter badet kallade jobb.
Hade bokning på kvällen så hämta hem gubben och äta lite mat va de som hanns med innan.
Alltid trevlig med en bokning.
Love my work!
Kunden idag har haft sina naglar flera veckor så de va i behov av lite kärlek.
Men blev glatt överraskad.
Enbart utväxt.
Hon hade fått fila på något ställe men annars satt de super kanon bra!
Wow!
Så kul att se.
Speciellt då mina andra geleer bara släppt på henne.
Men så böt jag till light elegance och de sitter!
Och det är snyggt tills nästa åter besök.
Så kul att se hur en gele är så bra och är så snygg hela tiden.
Och att jobba med den är en ren fröjd.
Jag har verkligen hittat min gele.
Sen att kvällens kund är en super gullig och glad brud gör jobbtiden lättare.
Massa prat och skratt.
Så full av energi begav jag mig hem.
Nöjd och glad över alla jag träffat idag.
Nu somnar jag sött ikväll.
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Impuls besök är bäst :)

Kommentera här: