Födelsedags firande. 26/7-14

 
Vill börja med att tacka för alla grattulationer på fb.
Tack snälla ni!
I år hade jag avtackat mig firandet med nära och kära.
Så min mor som fyller dagen efter mig fick ta min dag.
Så i mitt huvud va de en vanlig dag för mig och en speciell dag för min kära mamma.
Men tji fick jag.
Daniel  gjorde min morgon otroligt fin.
Han förberädde en frukost på sängen med sång.
Ja han hann sjunga innan jag vart inkallad på jobb.
Hade fått en bokning på wellness Spa.
Så på med kläder och iväg.
Blev en liten behandling och efter det blev det fika och en present.
Även om jag anser att bokningen och att jag fick jobba va en present.
Älskar mitt jobb!
Skratt och roliga samtalsämnen med ett härligt gäng tjejer blev det också.
Tack brudar!!
Så iväg hem för att göra sig i ordning.
Hinner knappt hem innan de ringer på dörren.
Va nu!?
Öppnar och ser en för mig okänd tjej.
Hon sträcker fram en påse och berättar att blommorna är till mig.
Lite frågande tackar jag och tar emot.
Stänger dörren och frågar Daniel om han vet något.
Han skakar på huvudet.
Men de fanns ett kort med.
Dina pärlor står det på sista raden.
Jag skrattar och inser att det är fån min syster med familj samt mamma och pappa.
Knäppgökar!
En väldigt fin bukett.
Tack underbara ni!
 
 
Känslan som infann sig över hur dagen blev så långt va tacksamhet.
Så dags att fira mamma.
Iväg till Skultuna för lite mat och massor av trevligt sällskap.
Även där fick jag grattulationer och en väska till.
Tokigt folk när man sagt ifrån.
Få så fina saker två dagar i rad utan att fira sig!?
Är man verkligen värld de då??
Det vart en trevlig kväll med god mat och god dryck i trevligt sällskap.
Och jag är mer än nöjd med dagen.
Så nu går en nöjd 27åring och lägger sig.
 
Och vet ni??
Jag ska få provköra lamborghini i sommar!!
 
(Fast den kommer inte vara rosa.. Tyvär..)
 
Lycklig tjej!!!!!
Min sambo vet hur man överaskar.
En liten svaghet jag har är ju bilar med lite power i.
 
Tack älskling för allt du gör för mig år efter år.
Och tack för presenten!
Den är GRYM!!
 
 
 

Kommentera här: