Överskotts energi! 23/7-14

Lugn dag på jobbet innebär fix av egna naglar före och efter kunder.
Man får ta vara på tiden.
Efter jobbet va de meningen att jag skulle låna data och skrivare av mor och far.
Men som dom semester firare dom är så va dom inte hemma.
Sa dom iaf.
Och eftersom jag inte är betrodd med nån nyckel till deras nya place så blev det inget pappersjobb.
Sååå synd..
Gör ett nytt försök imorgon.
Istället tog jag en kvälls walk.
5,68km på 33 min.
Inte illa pinkat för en knubbis.
Med vattenfallet i pannan satte jag mig i soffan och är ganska nöjd.
Överskotts energin försvann som ett postat brev i brevlådan.
Och när jag nu är svettig och helt slut av värmen får  vattenflaskan bli min bästa vän ikväll.
Tänker inte göra många knop till idag.
Nya tag imorgon.
 
 
 
 
 

Kommentera här: