Ledig helg. 13-15/6-14

Vilken helg det blev.
Tripp till Sthlm med syster och hennes underbara pojkar i fredags.
Hade ett möte inbokat.
Nervös som man va kändes det bra att ha mina 3 hjärtan vid min sida.
Sen gjorde vi gamlastan och Sthlm city innan klockan slog mycket och de va dags att tänka på hemfärd.

Lördagen bjöd på heldaged Daniel.
Inte allt för ofta det händer.
Började med sovmorgon.
Välbehövligt!
Sen inhandlade jag ny fiskelåda (rosa så klart) som passar perfekt till mitt spö och rulle.
Nya drag och en egen mästerdupp vart det också.
Ny grill till stugan hann vi inhandla också.
Så nu är semestern räddad!

Idag blev det en förmiddags tripp.
Mycket kul så vem vet vad som händer här näst?
Lunch på Frasses och kaffe på Gryta.
Hann även med att hjälpa mina föräldrar i Munga en sväng.
Lämnade även mina nycklar ut dit.
Vemodigt?
Ja men ett måste.
Tror inte de nya ägarna vill ha en inneboende...
Sist stog mina egna naglar på agendan.
Ja de va väl inte mer än rätt att jag tog mig tid till de (efter fyra veckors utväxt).
Så nu har jag diskreta fräscha ombre naglar till midsommar.
Awsome!

Nu väntar en ny vecka full med inbokade jobb innan en veckas semester.

Happy Girl!! 😀


Kommentera här: