Uppehåll? 27/3-14

Ja de vart visst ett uppehåll från bloggen ett tag.
Men nu är de nya tag igen.
Allt rullar på som det ska det går bra nu!
Ja absolut.
Hoppar in på förskolan och vikarierar lite titt som tätt, samt kör mitt företag på 3 olika salonger.
Tänk att få ha ett jobb där de inte äns känns som att man jobbar!? 
De är riktigt härligt ska ni veta.
Men så kom förkylningen på besök idag så efter 3h på förskolan fick jag se mig besegrad.
Bara att pallra sig hem.
Har verkligen inte tid för sånt.
För nu är det stressiga tider.
Mor och far ska flytta så flickrummet MÅSTE tömmas och hade även tänkt hjälpa till med övriga huset och trädgården inför korttagningen och visningen.
Men hur ska de gå till med feber och halsont??
Anar en viss panik i kroppen.
Meeeeen vila vila vila imorgon och i helgen så är jag nog på benen på måndag igen.
De måste jag för då har jag även PT träning.
Oj oj.. 
Nu ligger de på!


Tur jag har min gottepåse!



Kommentera här: