Klump finger. 15/9-14

 
Blir inte klok!
Ska förstora bilden men trycker bort!?
Ska backa tillbaka men trycker bort!?
Ska svara i telefon men avvisar!?
Ska gilla roliga bilder med anmäler de för olämpligt innehåll!?
Och så har de hållt på hela dagen.
KlumpfingerAB!!
Jag blir knäpp snart.
Så till alla mina vänner.
Kommer de en rapport om att jag anmält era bilder olämpliga så är de inte så att jag tycker de.
Jag har klumpiga fingrar och en känslig tutch på telefonen.
Ber så mycket om ursäkt.
 
Men de har inte bara vart en jobbig dag.
Man har haft äran att få köra nya pärlan.
Och jag är kär vill jag lova!
 
 
Ordningen återställd.
Golfen är hemma.
Sen väntade ett kvällsmöte med alla resekompisarna.
Så nu är våra dagar i London fulla med en massa skoj.
Sova får vi göra när vi kommer hem. 
 
 
Efter 7 år ska det bli både kul och skönt att komma tillbaka.
 
Så även om mina fingrar och tutch inte gått ihop är dagen ändå en kanon bra dag.
 
Jag är redo för Oktober och London!
 
 

Kommentera här: