Valvakan är strax över. 15/9-14

 
Från SoA till valvakan.
Vad hände??
Här sitter jag mitt i natten och kikar på valvakan.
Daniel sover sen en stund tillbaka och jag valde att sitta kvar.
Varför?
Jo de är för valet man själv gjorde.
Där står jag och ska välja.
Och som egenföretagare borde det bara finnas ett parti som skulle få min röst.
Och de trodde nog jag också.
Men inser på plats att så va inte fallet.
Jag är inte nöjd med NÅGOT parti.
Politik är inte riktigt min starka sida men brukar ändå veta hur jag ska rösta när jag väl står där.
Men idag va jag tom.
Kände inte att nån va värld min röst.
Allt hettsjack som vart den sista tiden FRÅN ALLA HÅLL (inte bara politiker) har gjort mig en aning illa berörd.
Tycker att ALLA partier betätt sig illa så varför stödja nån av dom??
Men även om valet är gjort så sitter jag nu här och lyssnar på dom.
Jag kan ju ha fel...
Eller??
Nej jag är fortfarande missnöjd och valvakan är strax slut.
Nytt parti i topp och ny stadsminister med 4 år på sig att bevisa att de håller de dom lovat.
Och jag håller tummarna för mindre hettsjackt och mer snygg politik tills nästa val.
 
LYCKA TILL S!!
 
 
 

Kommentera här: