När Vi Två Blev En 2/12


Just nu är jag väldens lyckligaste.
Men jag ska ta allt från början.

I Lördags kväll va jag på en överaskningsfest för Veronica som skulle fyllde 30år. 
Det va Disney tema och så kul. 
Vi sjöng, skratta, prata, åt och drack gott till sent på kvällen.

Men strax för tolvslaget åkte jag, syster o Marcus hem.
Strax efter tolv va vi hemma.
Jag kröp upp i soffan och berättade om festen.
Ni vet så där som man gör när man haft trevligt.
Man lixom bara pratar på och minns tillbaka på kvällen.
Sen är de så också att vi pratar om allt jag och Daniel.
Han log och jag bubbla på så där som jag är ganska bra på att göra.

Daniel frågar då om jag vill förlova mig med honom!
Jag blev så förvånad och tyst för nån microsecund, men självklart blev det ett högt JA!

Och på mitt finger får jag VÄRLDENS finaste ring.
Jag bröt ut i skratt och tårarna sprutade.
Jag grät av lycka.
Det har enbart hänt två gånger tidigare och det va när jag för första fick träffa mina syskonbarn.
Men detta va en annan lycka.
Lycka för oss två.
Kunde aldrig i min vildaste fantasi äns drömma om att kvällen skulle sluta så.

Och ärligt talat.
Grannarna lär tro att jag fått fnatt.
Av lycka gjorde jag ett glädje jubel på balkonen.
Jag är världens lyckligaste.


Nytt oförglömligt datum!

29/11-15

Den dagen det blev HAN och jag på allvar.
Vi två blev en.
Vände blad och satstar till 1000% på OSS.



Kan inte tänka mig ett liv utan Daniel.
Han ÄR min bättre hälft.
Min STORA kärlek.



Kommentera här: