I'm BACK! (igen) 23/2-15

 
Ja vi börjar som vanligt så har vi de avklarat!
OJ va länge sen de va jag skrev!
Men när man försöker få in nya rutiner får man lägga all fokus på de. 
Så nu när jag kommit en bit på väg så kan jag börja lägga lite fokus på annat.
Som att skriva här.
 
Det är inte bara en.
Men jag är ju sån att jag inte vill avslöja allt men en av de är en gammal kär vän som är tillbaka!
Träningen ska nämligen in i min vardag igen.
Så nytt gym, PW och ett fitbit gör detta en aning enklare.
Jag har pratat länge om att jag ska köpa mig ett rosa fitbit när jag nått mitt första delmål.
Och även om jag inte är över riktigt än så är jag på målinjen och går över vilken dag som hellst.
Och då min kära Daniel observerar de så ger han mig ett ROSA FITBIT i sen alla hjärtans dag present/bra jobbat present!
 
 
 
 
Hur gulligt är inte de!?
Inte nog med att han står ut med mig de dagar jag är extra gnällig och trött.
Han även stöttar och puschar mig i mina nya rutiner.
Han finns där för mig både bra och dåliga dagar.
Underbart!
 
Så med nästan isfria gator, mitt nya armband och mina lurar blir promenaderna roligare.
Och motivationen är starkare än någonsin! 
HAPPY GIRL!
 
 
 
 
 

Kommentera här: